30/08: Overnachting Brussel

We zijn vanochtend op tijd op en nadat we ons verzorgd en aangekleed hebben pakken we de laatste dingen in en kunnen de koffers dicht. Ik ga nog een keer met de stofzuiger door het huis en draai een laatste was.
Beneden ruimen we de laatste dingen op en laden de koffers in de auto. Via internet checken we in voor onze vlucht morgen en printen de boarding-passen.
Een vriend komt nog snel langs om de seizoenskaarten van Roda op te halen zodat hij vanavond naar de wedstrijd kan.

De bagage

Om 14.00 uur zijn we dan helemaal klaar en rijden naar de ouders van Ruud. Zij brengen ons met onze auto naar ons overnachtingshotel in Brussel, vlakbij Zaventem.
Omdat onze vlucht morgenochtend al om 9.35 uur richting Newark gaat hebben we voor vannacht via booking.com een overnachting geboekt in het Thon Hotel Brussels Airport, vlakbij Zaventem, zodat we niet midden in de nacht op hoeven en in alle vroegte naar Brussel moeten rijden.

Ons hotel:

Het is rustig onderweg dus de reis verloopt vlotjes. Om kwart voor 4 komen we aan bij het hotel. We checken in en reserveren meteen voor de shuttlebus morgenvroeg om half 8.
Nadat we de koffers op de kamer hebben gezet drinken we met zijn vieren nog een kop koffie in de lobby en nemen dan afscheid.

Wij gaan op het terras bij het hotel nog wat zitten lezen. Na een uurtje besluiten we wat te gaan eten. Het restaurant in ons hotel is in het weekend gesloten en omdat we geen auto bij ons hebben kunnen we niet te ver weg. Navraag bij de receptie leert ons dat we in het naastgelegen Holiday Inn of in het iets verderop gelegen Ibis hotel terecht kunnen. We belanden uiteindelijk bij het Ibis waar we een BBQ met saladebuffet nemen.

De rest van de avond brengen we al lezend en tv-kijkend door. Om 23.30 uur gaan we slapen. De wekker gaat morgen om 6.30 uur.

Hotel: Thon Hotel Brussels Airport
Prijs hotel: € 69,00 (incl. ontbijt en gratis shuttle)